Betaling
Personaleforeningen i BRK modtager betaling med Dankort, Mastercard og MobilePay. Betaling vil blive trukket på din konto, når ordren bliver behandlet.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Personaleforeningen i BRK bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering eller afhentning
Billetter som f.eks. Cirkus- og Teaterbilletter skal afhentes i Servicedesk, Vibegårdsvej 2, 3700 Rønne i åbningstiden, som er mandag – torsdag fra 08:00 – 16:00 og fredag fra 08:00 – 10:00. Det står beskrevet i produktets beskrivelse, hvornår disse kan afhentes.

Hvis du køber billetter til Musikhuzet er det Billetlugens betingelser der gælder. Link til køb af billetter til Musikhuset, er et direkte link Billetlugen. Her følger du Billetlugens leveringsbetingelser.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Personaleforeningen i BRK vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Personaleforeningen i BRK
Vibegårdsvej 2
3700  Rønne
Pf@brk.dk

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, sendes beløbet tilbage til den anvendte betalingsmetode.

Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret på ordren efter den er behandlet. Billetter kan dog videresælges privat.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Personaleforeningen Bornholms Regionskommune
Vibegårdsvej 2
3700 Rønne
pf@brk.dk
Tlf. 56921500
CVR 32801285